Galabal

Zaterdag 27 mei 2023 | 16u00 | Abdij Hemiksem

Jullie weten het allemaal, onze vereniging wordt 150 jaar dit jaar. En  dit vraagt uiteraard voor een groot feest. Op zaterdag 27 mei trekken we hiervoor naar onze abdij. Waar we vanaf 16u ontvangen worden op het gemeentehuis en nadien naar de binnenkoer van de abdij gaan voor een barbecue met aansluitend ons grote galabal.

Opgelet: Het galabal in combinatie met de barbecue is enkel toegankelijk voor huidige muzikanten en partners. Het bal gedeelte is toegankelijk voor al onze ereleden. Na uw bestelling zal je inschrijving nagekeken worden. Bestellingen die niet aan de juiste voorwaarde voldoen worden geschrapt.

Via deze pagina kan je je plek op ons Galabal bestellen, betalen kan via onze beveiligde, online betaalomgeving. Alle muzikanten + partners zijn uitgenodigd op het volledige galabal. De prijs voor het galabal en voorafgaande barbecue bedraagt €30. Indien je enkel naar het bal later op de avond wenst te komen, dan kost dit €10.

Bekijk hier onze Algemene Voorwaarden.