Spring naar de inhoud

Steun Ons

Er zijn drie manieren waarop je onze harmonie jaarlijks kunt steunen. Hieronder leggen we uit wat elk van deze formules inhoudt en wat je hiervoor terug krijgt.

• Erelid
    Voor een bijdrage van €10 mag je je een heel jaar erelid van de harmonie noemen. Je krijgt een paar keer per jaar ons ledenblad in je bus of mailbox en wordt op de hoogte gehouden van al onze activiteiten. Op de teerfeesten ben je ook van harte uitgenodigd en betaal je het gunstige tarief voor ereleden.
  • Abonnement
    Een abonnement voor jezelf kopen kan bij ons voor €15. Je krijgt dan ons ledenblad toegestuurd en wordt ook uitgenodigd op onze teerfeesten. Maar daarboven krijg je ook nog korting op onze vele concerten.
  • Gezinsabonnement
    Voor €25 heb je bij ons een abonnement voor het hele gezin. Je geniet dan met al je gezinsleden van de voordelen die we hierboven hebben opgesomd.

Lid worden?

Op al onze organisaties kan je je steeds opgeven om erelid of abonnee van onze vereniging te worden. Vraag aan de toog of kassa naar meer informatie.

Je kan ook lid worden door onze secretaris te contacteren. Zij maakt je met plezier wegwijs binnen de mogelijkheden en zorgt dat alles perfect geregeld wordt. Je kan haar bereiken via marina@harmoniehemiksem.be.

Trooper

Koop je soms iets via online webwinkels (Coolblue, Bol.com, Schoenen Torfs, …)? Dan kan je ons op deze manier ook steunen.

Als je via onze trooper-pagina naar je favoriete webwinkel surft dan laat je hen weten dat je ons wilt steunen; wij krijgen dan een klein bedrag van hetgeen je betaalt. Het leuke van het hele systeem is dat je zelf niets extra betaald! Klik hieronder (of eender waar je ze tegenkomt) op de advertentie van onze trooper-pagina te beginnen kopen.